Balatlı  - BLT-LDA51AE

Balatlı BLT-LDA51AE Dizel Çapalama Makinası

Balatlı
Fiyat
:
6.105,24 TL
Havale ile
:
5.922,08 TL
Paylaş:
Ürünle İlgili Öne Çıkan Kampanyalar

{{CMP.TITLE}}

{{CMP.DESCRIPTION}}

  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Beni Ara
  • Hızlı Mesaj
  • Öneri Kutusu
  • En Az Dönüş Yarıçapı:<550 cm

    Çapa Derinliği:>100 mm

    Çapa Genişliği:120 mm

    Motor Modeli:LD173F

    Silindir Hacmi:Tek Silindirli,4 Zamanlı,Dizel,Hava Soğutmalı,Direk Püskürtmeli

    Yakıt Tüketimi:2210cc

    Motor Gücü:6HP-3,6kW <285

    Devir:3600

    Çalıştırma Sistemi:İpli/Marşlı

    Lastik Tipi:400-8

    Lastik Basıncı:1,2(kg-cm2)

    Lastik İz Genişliği:32-70

    Bu ürün İlkerler Balatlı Grup güvencesiyle satışı yapılmaktadır.

    Detaylı bilgi için lütfen; 444 35 88 nolu telefondan bizi arayabilirsiniz.

    LDA51AE DİZEL ÇAPALAMA MAKİNESİ

     Taşıma ve Muhafaza

    Makinenizi düzgün pozisyonda taşıyınız ve muhafaza ediniz. Makine metal ve sert parçalar içerdiği için taşıma sırasında gereken özeni gösteriniz, kendinize ve çevrenizdekilere zarar vermeyiniz. Nakliye sırasında makineyi sağlam bir zeminde sabitleyiniz ve parçalarına zarar gelmemesine dikkat ediniz. Uzun süre muhafaza ederken nemden ve direkt güneş ışığından koruyunuz.

     Yağ Doldurma

    Motor havalandırma tapasını açarak motora yeni yağ (dizel motor yağı) doldurunuz. Yağ seviyesini yağ seviye çubuğu aracılığıyla kontrol ediniz. Hava filtresinin alt kabında işaretli seviyeye kadar temiz motor yağı doldurunuz. Şanzımanda seviye göstergesine kadar şanzıman yağı dolu olduğundan emin olunuz.

     Motorun Çalıştırılması

    Motoru çalıştırmadan önce, ortamın havadar olması sağlanmalıdır. Motoru çalıştırmadan önce çevredekilerin güvenli bir mesafede olmalarını sağlayın. Gidonu uygun pozisyona getiriniz. Vitesi boş konumuna alınız. Stop emniyetini, debriyaj kolu yardımıyla kilitleyiniz. Makineyi çeyrek gaz konumuna alın. R-4 serisi modellerin gövde üzerinde bulunan jikle kelebeğini dışa doğru çekerek jikle konumuna getiriniz. Bundan sonraki işlemler aşağıdaki gibidir.

     Marşlı Modeller için: Marşa basarak makineyi çalıştırın.

     Dekompresyonla Çalıştırma: Bazı durumlarda makinenin dekompresyonla çalıştırılması gerekebilir. Bunun için dekompresyon kolunu aşağı(maksimum) konumuna getiriniz. Marşa basınız marş anahtarını bırakmadan 1-2 saniye tutunuz ve sırasıyla önce dekompresyon kolunu yukarı (minimum) konumuna getiriniz ve sonra marş anahtarını bırakınız. Makine çalıştıktan sonra gaz kolunu yukarı (minimum) konumuna getiriniz.

     İpli Modeller İçin: Çalıştırma ipini, ok yönünde kasnağa bağlayınız. Sıkıştırma basıncını hissedene kadar ipi yavaşça çekiniz. Sertliğin bittiği noktada ipin fazlasını kasnağa tekrar sarınız ve sağlam bir pozisyonda ipi kuvvetlice çekiniz. İp çekme esnasında; geri tepme sonucu oluşabilecek istenmeyen durumlara karşı dikkatli olunuz.

     Tekerlek Kilidi: Aks kovanında boş-dolu sistemi bulunmaktadır. Kilitli pozisyonlarda; alt kuyruk miline çekiş sağlanır. Tekerleklere çekiş sağlanmaz.

     Gidonun konumları: Gidon ayar kolu yardımı ile yukarı-aşağı ve sağa-sola toplam yedi pozisyonda ayarlanabilir.

     Makinenin Bakım ve Muhafazası

     Motor Bakım: Motorda yağ seviye çubuğunda belirtilen seviyeye kadar dizel motor yağı bulunmalıdır. Her 10 saatte bir yağ seviyesini kontrol ediniz. İlk 50 iş saati tamamlandıktan sonra yağ değişimini ve yağ filtresi değişimini yapınız. Bundan sonra her 250 saatte bir motor yağını, yağ filtre elemanlarını ve yakıt filtre elemanını değiştiriniz. Hava filtresine her 10 saatte bir yağ değişimi yapınız ve hava filtre elemanlarını temizleyiniz.

     Şanzıman Bakımı: Her kullanımdan önce; makine düz konumda iken şanzıman yağının uygun seviyede olduğunu kontrol ediniz.

    Şanzıman yan yüzeyde bulunan tapasını sökünüz. Şanzıman yağı delikle aynı seviyede olmalıdır. Şanzıman yağını ilk kez 50 çalışma saatinden sonra değiştiriniz. Yağ değişimini makine sıcakken ve düz konumda iken yapınız. Daha sonraki şanzıman yağ değişimini 500 saatte bir yapınız. Mandallı aks kovanı üzerinde bulunan gresörlüğü her 50 saatte bir gres yağı ile doldurunuz. Lastiklerin hava basınçlarını lastik üreticinin belirttiği düzeyde bulundurunuz.

     Kullanım: Debriyaj koluna basınız ve vites kolu yardımıyla makineyi istenilen vitese alınız. Gazı istenilen seviyeye kadar arttırınız gidonu sıkıca kavrayarak debriyaj kolunu yavaşça bırakınız ve makinenin hareket etmesini sağlayınız. Hareketi durdurmak için debriyaj koluna basınız. Makineyi mümkün olduğunca gün ışığında; arazi yapısının şartlarına uygun vites ve hızda kullanınız. Motorun çalışan kısımlarından el ve ayaklarınızı uzak tutunuz. Stop kolunu çalışma esnasında bağlamayınız. Lastik vb. ile kilitlemeyiniz.

     Geri Vites Kullanımı:
    Debriyaj koluna basınız. Vitesi “RM” konumuna getirerek makineyi geri vitese alınız. Debriyaj kolunu bırakmadan sağ elinizle geri vites emniyet emniyet koluna basılı iken debriyaj kolunu yavaşça bırakınız. Makineyi dengede tutarak geri hareketi sağlayınız. Makineyi yokuş aşağı ya da yokuş yukarı kullanarak çapa yapmayınız. Engebeli arazilerde yatay yönde çapa yapınız. 30 dereceyi geçen eğimli arazide çapalama yapmayınız.

     Durdurma: Motor emniyetli bir konuma getirdikten sonra vitesi boşa alınız. Gaz kolunu yukarı (minimum) pozisyona getirip debriyaj kolunu bırakınız. Stop kolunu serbest bırakarak motoru durdurunuz.

    Bu ürün İlkerler Balatlı Grup güvencesiyle satışı yapılmaktadır.

    Detaylı bilgi için lütfen; 444 35 88 nolu telefondan bizi arayabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.